lördag 9 april 2011

Hei sielu...Mitäs mieltä sinä olet??

Aion lopettaa egon kuuntelun ja virittyä kuuntelemaan sieluani. Sieluhan puhuu minulle KOKO ajan, mutta se puhuu aika vienosti ja minä pönttö oon kuunnellut suurisuista ja kova-äänistä egoani.
Sielummehan puhuu meille intuition kautta ...ja TIETÄÄ aina kaiken paremmin kuin ego....
EGO  HALUU ja HALUU ja HALUU....paremman tittelin...enemmän vaurautta..uusia tavaroita..
Ego pitää tärkeänä sitä,  mitä muut sanovat..mitä ystävät tykkäävät...mikä on huutoa!! tällä hetkellä.

Meditaation kautta olen itse päässyt lähemmäksi tätä kuiskivaa ääntä...Yritän kuunnella ja toimia sen mukaan.
Se neuvoo mikä minulle milloinkin on hyväksi...Löytämään sellaisia asioita ,jotka saavat minut voimaan  hyvin.
Treenattu on kauan jo..Yritän luottaa vaistooni sen sijaan ,että luottaisin järkeeni tai tunteisiini...Ja kumma kyllä..hissun kissun, alan kuulla sieluni sanomaa useammin!!

Joskus taas jää joku asia turhaan kieppumaan päähäni..Ja silloin pitää ottaa pieni paussi...vaikkapa lähteä kunnon kävelylenkille...ja vips...Vastaus kysymykseeni ilmestyy kuin taika-iskusta.

Kun vaan muistaisi luottaa heti eka tunteeseensa...ensivaikutelmaan,ettei rupeis miettimään..koska sielun ei tarvi ajatella pitkään..ratkaisu tulee siinä silmänräpäyksessä..tee- älä tee...mene- älä mene.Usko ja luota siihen.
Älä anna egon ajaa ajokkiasi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar